دن برگ، تو کیفت چی داری؟

تا قبل ار اینکه بخوام محتویات کیفم رو روی میز بریزم و ازشون عکس بگیرم، خودم رو یک آدم مینیمال می دیدم که ساده ترین و مورد نیاز ترین وسایل رو با خودش حمل می کنه، اما وقتی خواستم محتویات کیف رو خالی کنم با کیفی روبرو شدم که شبیه یک سیاه چاله هر چیزی رو در خودش جای داده بود؛ چیزهایی که اصلا یادم نمی اومد کی داخل کیف قرار دادم.

در هر صورت، این عکسی که می بینید وسایلی هستند که معمولا با من همراه هستند:

کیف

تو کیفت چی داری؟

نزدیک به ده سال هست که من از این کیف (III Parcel) استفاده می کنم. توی این سال ها کیف های زیادی رو خریدم، اما این کیف تقریبا اصلی ترین و بهترین کیفی من بوده.

شکل جیب ها و بند این کیف این اجازه رو به من می ده تا بدون اینکه بخوام از روی دوشم برش دارم، به محتویاتش دسترسی داشته باشم.

مک بوک ایر ۱۳ اینچی (اوایل ۲۰۱۳)

مک بوک ایر

این لپ تاپ کاری من هست که بعد از اینکه سال گذشته دو لپ تاپ قدیمی که داشتم رو فروختم، خریدم و به نظرم بهترین تصمیمی بود که تا الان گرفتم. قدرت باتری این لپ تاپ هم به قدری خوب هست که یادم نمیاد آخرین باری که شارژر این لپ تاپ رو حمل کردم کی بوده!

آیپد مینی

آیپد مینی

تبلت های ۱۰ اینچی برای من بیش از اندازه بزرگ هستند. اگر نیاز به صفحه نمایش بزرگتر هم داشته باشم از لپ تاپ استفاده می کنم. به همین علت از این آیپد برای زمان هایی که در مسیر رفت و آمد هستم و برای مرور صفحات اینترنتی و همینطور بعضی بازی ها استفاده می کنم.

کتابخوان ۶ اینچی Kindle آمازون

یکی از بهترین ابزارها برای مطالعه کتاب های دیجیتال که توی مترو و … می شه ازش استفاده کرد.

باقی موارد:

عینک آفتابی

عینک آفتابی

همیشه به عینک آفتابی به عنوان یک کالای لوکس نگاه می کردم، چون قیمت بالایی داشتن، بیمه به اونها تعلق نمی گیره و برای من توجیه خرید نداشتن؛ اما وقتی با برند Warby Parker آشنا شدم، نظرم برگشت و یک پکیج کامل شامل قاب + لنز طبی رو فقط با ۱۵۰ دلار خریدم.

پاور بانک

پاور بانک

همیشه نزدیک ساعت ۲ بعد از ظهر که می شه، باتری آیفونم به حدود ۲۰٪ می رسه، برای همین مدتی هست که برای خلاصی از نداشتن باتری، این پاور بانک رو خریدم. خوبی این مدل اینه که توی نیم ساعت به صورت کامل شارژ می شه و تا ۲ بار هم می تونه آیفونم رو شارژ کامل کنه.

فلش مموری عروسکی

حاقظه این فلش مموری ۸ گیگ هست که روز تولدم، از یکی از دوستانم هدیه گرفتم و برای جابجایی اطلاعات بین سیستم های محل کارم ازش استفاده می کنم.

1 thought on “دن برگ، تو کیفت چی داری؟

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد کنید. *

Close