لورا جون، تو کیفت چی داری؟

من (Laura June) یک شخص مینیمال و در عین حال تنبل هستم. ترکیب این موارد باعث می شه ابزار ها و وسیله های زیر رو معمولا درون کیفم داشته باشم:

 

کیف

aIB3C9689

من جنس چرم رو نمی پسندم و همینطور از گشتن در مراکز خرید به مدت زیاد نفرت دارم. من به کیفی احتیاج داشتم که نه خیلی بزرگ باشه و نه توی جابجاییش من رو به دردسر بندازه. کیفی که سال گذشته تهیه کردم تولید کارخانه Matt & Nat هست و اونجوری که در کاتالوگش نوشته شده چرمی نیست و از پلاستیک های بازیافت شده ساخته شده؛ کلا دو تا جیب داره، یکی برای لپ تاپ و یکی دیگه برای قرار دادن هر وسیله دیگری؛ با این وجود در مدت یکسالی که ازش استفاده می کنم خیلی خوب دووم آورده و مطمئنم اگه زمانی بخوام دوباره یه کیف تهیه کنم باز هم سراغ این مدل می رم.

لپ تاپ

laura-air-300

مدل لپ تاپ من مک بوک ایر هست و از زمانی که این لپ تاپ رو گرفتم زندگی من متحول شده. 🙂

معمولا برای اکثر کارهام از این لپ تاپ استفاده می کنم و حتی تصور اینکه زمانی بخوام از دستگاه دیگه ای برای انجام کارهام استفاده کنم برام غیر ممکنه! لپ تاپ من اکثرا کثیفه و برای گرفتن این عکس مجبور شدم که اون رو بشورم ؛)

آیفون ۴ و بامپر

laura-phone-300

این سومین گوشی آیفونی هست که تو چند وقت گذشته خریدم. متاسفانه اولی و دومیش از دستم افتادن و از بین رفتن. 🙁 با این حال هنوز هم نمی تونم خودم رو به استفاده از یک قاب محافظ راضی کنم. بعضی وقت ها که یاد پول هایی که بابت گوشی هام دادم میفتم از یک بامپر استفاده می کنم، اما همینکه می خوام گوشی رو به شارژ بزنم دوباره بامپر رو در میارم و به همین علت بیشتر وقت ها این بامپر ته کیفم افتاده تا دور گوشیم. البته همونطور که قبلا گفتم جنس چرم رو دوست ندارم، بنابراین جنس این بامپر فلزی هست.

دکمه هوم گوشیم هم یکی در میون کار می کنه، اما به خودم قول دادم که حداقل تا آخر امثال سراغ خرید گوشی تازه نرم.

هدفون

laura_headphones

مدل خاصی نداره و زمانی که به خاطر یکی از سفرهام مجبور بودم مدت زیادی رو داخل هواپیما باشم خریدمش؛ اما با این حال کیفیت خوبی داره و از همه مهمتر اینه که کار می کنه.

کیف پول

laura-wallet-300

خوشبختانه این هم چرم نیست و از جنس کرباس روغنی ساخته شده. از این کیفم هم خوشم میاد چون کلیدهای خونم رو هم داخلش می گذارم. نمی دونم محصول چه کارخونه ای هستش، اما در هر صورت اون رو از فروشگاهی در نزدیکی خونم خریدم.

عینک آفتابی

laura-shades-300

عینک آفتابی من مدل RayBan Wayfarers هستش و البته دومین عینکی که خریدم. اولین عینکم رو متاسفانه سال گذشته در یک سفری که به لاس وگاس داشتم و در یک پروسه پیچیده و تراژیک از دست دادم. 🙁

دفترچه خاطرات

laura-m-300

یک دفترچه خاطرات که سعی می کنم هر روز داخلش بنویسم؛ با یکی از قلم هایی که در تصویر می بینید که از قلم های مورد علاقه من هستند. – ترجیحا رنگ آبی –

کتاب

laura-book-300

کتابی که در تصویر می بینید اسمش هست فرشته نوشته الیزابت تیلور. با اینکه کتابخوان های دیجیتال همه جا رو پر کردن و سایز و وزنشون هم از کتاب های چاپی کمترن، اما هنوز نتونستم خودم رو راضی کنم که نسخه های چاپی رو کنار بزارم و از اون ها استفاده کنم. می دونم که در نهایت باید به سمت اون ها برم، اما در حال حاظر اصلا آماده نیستم.

رژ و مرطوب کننده لب

laura-stick-300

من از طرفداران آرایش کردن نیستم، اما یه جورایی به استفاده از مرطوب کننده های لب اعتیاد پیدا کردم. چندتاشون رنگی هستن و چندتاشون هم با طعم های مختلف. مدل هاشون رو هم از برندهای Tarte، Benefit، Bite و Bonne Bell تهیه می کنم.

چیزی که در تصویر نیست

همیشه یک بطری کوچک آب معدنی داخل کیفم دارم. با اینکه مطمئنم تقلبین و معدنی نیستن! اما عاشق پاشیدن اون ها روی صورتم هستم.

 

 

منبع: theverge

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد کنید. *

Close