نینا سوکولر، تو کیفت چی داری؟

کیف من ممکنه کوچکتر و متفاوت تر از اون چیزی باشه که تا به حال در این سایت دیدید؛ اما اگه بخوام در محدوده فعالیت شغلیم بهش نگاه کنم، کیف خوب و مفیدی هستش. در طول روز من نیاز دارم که چندین بار برنامه هام رو در تقویم جیبیم مرور کنم و کارهای انجام شدم رو درش مشخص کنم؛ بعضی وقت ها استوری بوردهایی رو برای برنامه های تصویربرداری که دارم می کشم و همینطور یادداشت برداری های روزانه؛ با اینکه سایز کیفم کوچک هستش، اما همه وسایلم به راحتی درش جا می شن و دسترسی به اونها هم برای من راحت هست.

 

کیف

VI5A2709

کیف من یک کیف راه راه سبز و مشکی از برند Kate Spade هست. این کیف ظاهر اسپورتی داره. یک مک بوک ایر دارم که به راحتی درش جا میشه؛ قبول دارم که برای حمل لپ تاپ مناسب نیست اما ظاهرش رو دوست دارم و علاقه ای به تعویضش ندارم.

 

آیپد ۲

VI5A2720

زمان خرید آیپد، فکر نمی کردم که خیلی ازش استفاده کنم و بیشتر هدف من از خرید این آیپد تماشای فیلم و مطالعه و بازی بود، اما کم کم به جزء جدایی ناپذیری از من تبدیل شد و الان یکی از سخت افزارهایی هست که تقریبا می تونم بگم همیشه همراهم هست.

 

آیفون ۴

VI5A2755

ژوئن ۲۰۱۰ آیفونم رو خریدم و از اون تاریخ تا الان این گوشی هم نقش تلفن من رو بازی می کنه؛ هم تقویم؛ هم منشی و یادآوری کننده؛ هم وسیله ای برای نت برداری سریع؛ هم وسیله ای برای بازی و … 🙂 برای محافظت ازش هم یک کیس هیولایی! تهیه کردم.

 

هدفون

VI5A2758

مدل خاصی نیست؛ همون هدفون اپل هست. کیفیت صدای خوبی داره و تا الان نیازی به مدل دیگه ای احساس نکردم.

 

رژ لب، مرطوب کننده لب و کش مو

999

آب و هوای نیویورک همیشه متغیر هست و بهترین چیز برای حفاظت از خشکی لب ها، استفاده از یک مرطوب کننده یا کرم لب هست و من سال هاست که از کرم های لب و همینطور رژهای لب برند Rosebud Salve استفاده می کنم و بهشون وفادار موندم. طراحی ساده ای دارن و از همه مهمتر رژهاش فاقد سرب هستن. همینطور همیشه می تونید تعدادی کش مو با رنگ های مختلف داخل کیفم پیدا کنید. فکر می کنم اولین قانون نانوشته برای هر کسی که موهای بلند داره این باشه: هیچوقت بدون کش مو جایی نرو!

 

عینک طبی و آفتابی

111

از وقتی از این کیفم استفاده می کنم می تونم بگم عینک هام برام موندگار شدن؛ چون در گذشته تقریبا هر یکی دو ماه یکبار عینک هام رو گم می کردم 🙁 برند عینک هام ری بن هست و جنس بدنه شون هم کائوچو.

 

دفترچه یادداشت

VI5A2723

تقریبا در پایان هر روز سعی می کنم برنامه کاری روز بعدم رو یادداشت کنم. همینطور زمان هایی وجود داره که سعی می کنم ایده هایی که برای برنامه سازی ویدئویی دارم رو روی کاغذ بیارم تا بعد روشون کار کنم. خیلی وقت ها هم برای اینکه تمرکزم رو بالا ببرم شروع به نوشتن می کنم؛ در هر صورت لمس خودکار و کاغذ به من احساس خوبی می ده. تا یادم نرفته بگم که از دفترچه های یادداشت moleskine استفاده می کنم.

 

تقویم

VI5A2725

من یک تقویم گوگل دارم که اون رو با تقویم آیفونم همگام کردم، اما با این حال ترجیح می دم که یک تقویم کاغذی هم همراهم داشته باشم و در جلسات، برنامه هام رو درون اون یادداشت کنم.

 

کیف پول و جاکلیدی

VI5A2753

دسته کلید من شامل کلیدهای خانه، دفتر کار و استودیو می شن که به یک جاکلیدی برج ایفل آویزون هستند (پاریس شهر مورد علاقه منه). کیف پولم هم یک کیف پول چرمی صورتی رنگ هست که فکر می کنم نزدیک یکی دو تن وزنش باشه 🙂 البته چند هفته ای هستش که به دنبال یک کیف پول خوب می گردم.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد کنید. *

Close