جاستین روبیو، تو کیفت چی داری؟

من جاستین روبیو هستم. خیلی وقت ها مجبور می شم خیلی سریع خودم رو به کنفرانس هایی مثل کنفرانس اپل، گوگل، CES و رویدادهای بزرگ و کوچک دیگه برسونم،برای همین سعی می کنم از نظر تجهیزات الکترونیکی و همینطور بهداشتی خودم رو آماده نگه دارم؛ که اینها معمولا شامل یک جفت تلفن همراه، تعدادی کابل و شارژر، لپ تاپ و همینطور مواد ضدعفونی کننده برای شستشوی دست می شن.

معمولا به صورت ریموت و همینطور خارج از محیط خانه به کارهام می رسم؛ بنابراین کوله پشتیم باید جوری باشه که خیلی راحت و سریع وسایلم رو داخلش بریزم و به دنبال کارم برم.

کوله پشتی

wiyb-jr-post-backpack

مدل کوله پشتیم لاجیک هست و قبل از CES 2012 خریدمش. فرم این کوله به شکلی هستش که خیلی سریع و راحت می تونم به محتویاتش دسترسی داشته باشم. همینطور یک پد کمری راحت داره که وقتی لپ تاپ رو داخلش می گذارم به کمرم فشار نمیاره. (وزن لپ تاپم حدود ۲٫۵کیلوگرمه.)

 

لپ تاپ ایسوس همراه با ویندوز ۸

wiyb-jr-post-asuslaptop

از سیستم عامل لپ تاپ و همینطور خود لپ تاپ راضیم. چون فکر می کنم که جفتشون طراحی خوبی دارن. لپ تاپم تمامی نیازهام رو برطرف می کنه و از همه مهمتر توی بازی هم کم نمیاره 🙂 کیبورد خوبی و نرمی داره. یه سری می گن رنگش مشکی هست و یک سری می گن قهوه ای؛ اما من دوست دارم اون رو آلبالویی تیره ببینم. 🙂

تلفن ها

wiyb-jr-post-phones

در حال حاضر،‌تلفن اصلی من یک سامسونگ گلکسی نوت ۲ هست. باتری این گوشی فوق العادست و روی اینترنت LTE، حداقل یک روز کامل دووم میاره. 🙂 گوشی دوم من هم یک سامسونگ گلکسی نکسوس هستش با یک باتری ۳۸۰۰ میلی آمپری.

 

تبلت ایسوس نکسوس ۷

wiyb-jr-post-nexus

میشه گفت که خیلی قدیمیه، من هم یادم نمیاد که آخرین بار کی ازش استفاده کردم، اما تقریبا همیشه داخل کیفمه.

 

موس وایرلس و فلش مموری

wiyb-jr-post-mouse

معمولا زمان هایی که برای مدت طولانی قراره یک جا بشینم و از لپ تاپ استفاده کنم از موس استفاده می کنم. مدل موسم لاجیتک هستش و جمع و جوره. همینطور همیشه یک فلش مموری برای همراه داشتن فایل های مهم و ضروری همراهم دارم.

 

هدفون

wiyb-jr-post-earbuds

زمان هایی که از لپ تاپ استفاده می کنم، هدفون رو هم بهش وصل می کنم و به موسیقی گوش می دم. همینطور از پیغام ها و آلارم هایی که مربوط به مسنجرها و برنامه هاست آگاه می شم. – نکته جالب این قسمت اینه که از هدفون اپل استفاده می کنم، اما هیچکدوم از ابزارهام از این شرکت نیسن. –

 

عینک

wiyb-jr-post-shades

مدل عینکم ری بن هست و می شه گفت یک مدل قدیمی از این برند. و البته باید بگم که این رو هم به تجویز دکتر چشم پزشکم تهیه کردم و استفاده می کنم.

 

خودکار و دفترچه

wiyb-jr-post-notepad

با وجود اینکه از دفترچه یادداشت گوشی هام هم استفاده می کنم، اما اعتقاد دارم هیچ برنامه و ابزاری نمی تونه جایگزین لذت استفاده از خودکار و کاغذ بشه.

 

بهداشت و سلامت

wiyb-jr-post-hygiene

مهمترین چیز، مایع ضدعفونی کننده دست هستش؛ چون حتی فکر به این موضوع که ممکنه وسیله ای رو در رویدادی در دست بگیرم که قبل از من اشخاص متعددی اون رو لمس کردن اذیتم می کنه. 🙁 در کنار این، یک بسته قرص ایبوپروفن برای مواقعی که دچار سردر و یا بدن درد می شم؛ یک آلبوترول برای زمان هایی که  دچار گرفتگی تنفس می شم و همینطور یک خوشبوکننده دهان.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد کنید. *

Close